Laatste paar weken - Reisverslag uit Milton, Verenigde Staten van Nianne Haas - WaarBenJij.nu Laatste paar weken - Reisverslag uit Milton, Verenigde Staten van Nianne Haas - WaarBenJij.nu

Laatste paar weken

Blijf op de hoogte en volg Nianne

16 Januari 2013 | Verenigde Staten, Milton

jemig wat blijf ik toch slecht in het bij houden van een blog.
Ik ben moe dus het gaat niet een lang verslag worden (deze keer meen ik het) maar ik zal later alles verder uitleggen.

December en januari waren de twee beste maanden tot nu toe! Niet alleen had ik kerstvakantie waarin ik heeel erg veel leuke en gezellige dingen heb gedaan met vrienden van school, mijn hostfamily en andere exchange students. Maar ook heb ik kerst en nieuw jaar mogen mee maken in Amerika!!

En het beste van allemaal: mijn lieve buurtmeisje kwam mij bezoeken en mijn pappa. Niet helemaal volgens de regels maar zeker weten een van de leukste dingen!!

Ik heb een geweldige week met leonie gehad, we hebben veel gezien, bijgekletst en gelachen! Ze is zelfs een dag met mij mee geweest naar school.

Een paar dagen later kwam mijn vader op zakenreis naar Amerika!!!!
Ik heb hem samen met zijn collega opgehaald en daarna een paar super dagen gehad! Ik realiseerde me niet dat ik mijn pappa zo erg gemist had. En de gedachte dat ik hem nog eens 5 maanden moet missen viel ook best wel zwaar...

Na de geweldige welen zitten we nu weer in de normale dagen. School is saai maar ik overleef het wel. Ik probeer het beste van de laatste dagen met Adriana te maken, ik ga haar zo verschrikkelijk missen maar het is geweldig dat ik haar heb mogen leren kennen. En ik weet ook helemaal zeker dat ze altijd mijn BFFIA zal blijven. Nog een paar dagen totdat ze weg gaat, dan zal ,mjn leven hier wel behoorlijk gaan veranderen.

Binnenkort ga ik een goed verslag aan jullie doen maar dan weten jullie wat er in mijn leven omgaat hier. Ik ga nog even Nikita kijken met mijn hostmoeder.