Adriana, my BFFIA - Reisverslag uit Milton, Verenigde Staten van Nianne Haas - WaarBenJij.nu Adriana, my BFFIA - Reisverslag uit Milton, Verenigde Staten van Nianne Haas - WaarBenJij.nu

Adriana, my BFFIA

Blijf op de hoogte en volg Nianne

25 Januari 2013 | Verenigde Staten, Milton

Vandaag om 8 uur is Adriana met het vliegtuig vertrokken, een van de moeilijkste dingen die ik heb gedaan.

Ik denk dat ik haar in de eerste week van school heb leren kennen. Een jongen tijdens zwemklas vroeg of ik het italiaanse meisje al had ontmoet, na de les liep ik naar haar toe en zo begonnen we te praten. Ik kwam er achter dat we in de zelfde exchange groep zaten en ik kon haar aan iedereen voorstellen doordat zij de eerste hangouts had gemist.

Vanaf die week waren we onafscheidelijk. Ik denk dat we mistens drie keer per week na schooltijd iets leuks gingen doen samen, elke pauze waren we samen en tussen de lessen zochten we elkaar op om te vertellen wat er in dat uur gebeurd was. Naar alles hangouts gingen we samen en ondanks dat we daar allebei onze eigen gang gingen konden we uren lang klatsen over alles en iedereen. Wanneer ik haar een heel weekend niet gezien had was het verschrikkelijk lang en had ik haar echt gemist.

Ik wist vanaf het begin al dat ze vijf maanden eerder dan ik Amerika zou gaan verlaten. Gister hebben we de hele dag gekletst, zijn uiteten geweest in het beste hamburger restaurant in Amerika, five guys!! Daarna hebben we de Notebook gekeken en hadden toen nog 4 uurtjes om te slapen voordat we weer op moesten om naar het vliegveld te gaan.

Vandaag heb ik haar naar het vliegveld gebracht, ik mocht opnieuw mee tot aan de gate en het afscheid was niet makkelijk.
Adriana heeft er echt voor gezorgd dat de eerste 5 maanden voor mij geweldig waren. Ik heb mijn lieve vriendinnetje nu in Italië zitten. Ik ga haar in de zomer bezoeken, maar het zal nooit meer zo zijn als dat het was, dat we 5 minuten bij elkaar vandaan wonen en gewoon spontaan iets gezelligs kunnen doen, het zullen altijd vakanties zijn.

Maar ik ben zo dankbaar dat ik haar heb mogen ontmoeten, ik hoop dat iedere exchange student zo'n goede vriend heeft.

Alles liefde aan mijn BFFIA (best friend found in America)

  • 25 Januari 2013 - 10:22

    Oma:

    Lieve Nianne,
    Best moeilijk hé om afscheid te nemen, maar gelukkig zijn er mogelijkheden om elkaar weer te spreken en te zien. Ik hoop dat je ook de komende maanden in Amerika leuke mensen ontmoet en het er gezellig mee hebt. liefs xxxxxx oma

  • 25 Januari 2013 - 11:01

    Tante Agaaths.:

    Lieve Nianne.
    Ja, dat is moeilijk, afscheid nemen, maar ik denk dat je nu de basis hebt gelegd voor wie weet wel een levenslange vriendschap. Ik wens je een troostende arm om je schouders en anders een skype moment met het thuisfront.
    Liefs van Tante Agaath.

  • 08 Februari 2013 - 10:30

    Leonieke:

    hai liefie,
    super dat je een nieuwe vriendin in italie hebt, straks heb je voor je leven door heel europa vrienden en vriendinnen zitten ( en altijd goede vakantieadressen ;-) ) dikke kus x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Milton

Nianne

Ik ben Nianne, ik ben 17 jaar en zal het jaar na het behalen van mijn diploma in Amerika doorbrengen en daar naar de fife High School gaan. Ik zal proberen deze blog dat jaar zo goed mogelijk bij te houden en alle spannende, leuke, gezellige en ook mindere dingen met jullie te delen! Liefs Nianne

Actief sinds 27 Maart 2012
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 32596

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 01 Juni 2019

Master in Noorwegen

18 Augustus 2012 - 30 November -0001

High School jaar

Landen bezocht: