snelle update - Reisverslag uit Milton, Verenigde Staten van Nianne Haas - WaarBenJij.nu snelle update - Reisverslag uit Milton, Verenigde Staten van Nianne Haas - WaarBenJij.nu

snelle update

Blijf op de hoogte en volg Nianne

08 Juni 2013 | Verenigde Staten, Milton

Omdat ik zo erg achterloop met mijn blog en het bijna het eind is ga ik even een snelle opsomming geven van wat er in de laatste tijd gebeurt is.

Na dat ik terug kwam van Salt Lake city had ik een druk weekend, maar ik ben het vergeten op te schrijven dus ik weet niet meer met wat..
Donderdag ging ik met Jeff naar Silverline playbook, goede film, beetje raar maar het was gezellig.
Vrijdag had ik een Nederlandse avond met Abigail en Megan, twee vriendinnen van school. We hadden pannenkoeken gemaakt voor het hele gezin, gingen sjoelen oh en boterkoek maken, die in 30 minuten weer op was :P en toen hebben we in de avond een film gekeken. Het was echt heel erg gezellig want het gebeurt niet zo vaak dat mijn vrienden van school tijd hebben voor zulke dingen.
Zaterdag was er een hangout at Winston’s home. Het was een leuke hangout maar het was ook raar omdat iedereen zich realiseerde dat het onze laatste keer in dat huis was. Maar zoals gewoonlijk was er lekker eten en veel gezellige mensen!
Zondag was een dagje met mijn German girls, (Kim, Katie en Anna) we gingen eerste uiteten bij iHop, een internationaal pannenkoeken restaurant (erg Amerikaans..) en daarna shoppen in de Tacoma mall!! Hou van dit soort dagen!! In de avond de film Ever After kijken met mijn hostmom
Woensdag had ik een fieldtrip maar een economisch ding, het was wel grappig, maar vooral heel erg gezellig om een hele dag met Elisabeth en Andrew te kunnen zijn. Daarna had ik zoals elke dag weer play practice, maar deze keer, toen ik uit de zaal kwam lopen stond Sam daar. Hij en 4 andere hielde elke een letter vast wat P R O M ? vormde!!! En hij had een rode roos! Echt zo super lief!!Dus toen had ik opeens een prom date 
Vrijdag ging ik naar Schulapaluza, een avond waarop alle leerlingen van de film klas een zelfgemaakte video laten zien en zo geld inzamelen voor een jongen met kanker, en zijn familie. Het was echt verassend goed!! Het was een super gezellige avond!
Zondag was een andere hangout. We gingen naar de universiteit van Washington en de dierentuin. De universiteit was heel erg groot en ik kan me echt heel goed voorstellen waarom mensen college hier zo leuk vinden, het is één grote stad waar je met allemaal andere mensen woont! De dierentuin was mooi, maar het regende heeeel veel en een paar mensen waren irritant, gelukkig dachten meer dat :P In de avond gingen ik nog een film kijken bij Alessandro en bleef ik daar slapen.
De volgende ochtend natuurlijk weer naar de kerk. Daarna na een babyshower met Kim, het was mijn eerste babyshower en ik kende degene die zwanger was niet, maar iedereen was heel erg aardig en het was erg leuk om mee te maken, met al het eten, spelletjes, cadeautjes!! In de avond ging ik met Mike naar een Karaoke-cafe-achtig iets. Ik had echt ene bar verwacht maar iedereen krijg een eigen kamer met de mensen waarmee je bent met een tv en een soort sing-star ding en dan een boek met duizenden liedjes waarvan je kan kiezen. Het is echt heel apart maar het was zo grappig om te doen! (al deed na afloop mijn keel echt onwijs veel zeer!!)
Dinsdag kwam mijn promdress binnen, dus meteen gepast en zo. Daarna met Jeff uiteten en naar het strand waar we een tijdje rondgelopen hebben en toen nog voor een uurtje of zo naar Katie om weer even bij te kletsen!
Vrijdag ging ik met Sam naar de movie Pain and Gain en daarna naar Menchies (frozen Yoghurt) Het was gezellig en goed om hem wat beter te leren kennen voordat we samen naar Prom gingen.
Zaterdag ging ik met Alessandro naar Seattle, we gingen met de bus en hebben de hele dag een beetje rondgelopen in de stad en veel gegeten. En in de middag gingen we naar een film. Het was erg gezellig, ik hou echt van Seattle, het blijft echt een gave stad!!
Zondag ging ik met Jeff uit voor ontbijt en daarna naar de film Gi-Joe of zoiets.
Maandag ging ik ziek naar huis.. Dat gaf me wel tijd om cup-cakes te maken voor Koninginnedag de dag daarna. Aangezien Koninginnedag in Nederland vrij vroeg begon moest ik om 1 uur ’s nachts klaar zitten om het live te kunnen volgen. Zo ben ik de nacht doorgegaan, soms even 2 uur slapen en verder zo veel mogelijk proberen te zien, want het was toch echt wel iets heel speciaals!! De dag daarna had ik allemaal oranje cakejes enzo mee naar school om uit te delen en een paar vriendinnen hadden ook speciaal oranje aangedaan. In de avond gingen we met de familie uit eten om het te vieren.
Donderdag en vrijdag was er een behoorlijk indrukwekkend assembly waarbij ze een auto ongeluk helemaal hadden nagedaan met ambulance, politie, traumahelikopter alles er op en er aan!! En dat allemaal om drunk-driving te voorkomen bij prom.
En dat weekend was het dan zo ver: PROM!!!
In de ochtend ging ik eerst een stuk fietsen met mijn buren, maar daarna meteen door naar Abigail en daar helemaal opmaken enzo! Super gezellig! Daarna kwam Sam mij ophalen om naar school te gaan voor de officiële foto’s. Hij had een hele mooie auto gehuurd en echt een prachtig corsage! Daarna gingen we weer terug naar Abigail om meer foto’s te maken. Toen uiteten en daarna naar prom! Prom was in the CAR museum. Niet de beste plek voor een prom.. ze waren bang dat we de auto’s aan gingen raken, dus er waren heeel erg veel medewerkers die je aan bleven staren, er was geen eten en geen drinken behalve water en…. De lichten waren AAN!!!! Verder was het te groot voor onze kleine school en werd ook nog eens de helft naar huis gestuurd wegens dirty dancing.. en dan denk je misschien, oh my god wat een domme reden en zenden ze daarvoor echt mensen weg?? Geloof me het is geen domme reden, als je niet op een Amerikaans feest bent geweest heb je GEEN IDEE wat dirty dancing is!!!! :o
Maar ondanks all this, was het echt geweldig!! Ik had zo veel lol met mijn vrienden en Sam!! We hebben de hele avond gedanst en het was heeeel erg gezellig!
De volgende ochtend natuurlijk weer vroeg op om naar de kerk te gaan en daarna potlock. Daarna weer uiteten en fietsen met de buren.
Woensdag ging ik naar Youth group, maar Katie en ik wisten er onderuit te komen en gingen winkelen instead.
Donderdag mocht ik eerder uit school om lunch te hebben met Katrina’s bestfriend. Het was leuk om haar eindelijk eens te ontmoeten.
Vrijdag, zaterdag en zondag was de school musical. Het ging goed! Het waren langen dagen en het voelde niet het zelfde als de optredens die ik thuis deed maar het was wel heel leuk om met z’n alle zoiets neer te zetten.
Verder nam ik Kim mee voor lunch op zaterdag voor moederdag (ze had geen tijd zondag) en we gingen nog even kort winkelen. En zondag had ik de hele dag schoongemaakt als Moederdag’s cadeautje.
Woensdag hadden we een halve dag. Ik ben met Abigail naar Menchies gegaan en zijn daarna naar de trail gegaan waar we rondgelopen hebben en gekke foto’s gemaakt. Daarna ging ik met Kim mee waar ik 2 uur moest wachten totdat ze klaar was met werken (dus met katie geskyped) en daarna afgezet in de tacoma mall om te winkelen.
Donderdag had mijn school een fieldtrip to IKEA!! Het was super leuk, we moesten een huis inrichten en van alles wat we zouden moeten hebben de prijs op schrijven en zien hoe veel het zou kosten. Het hoogte puntje was wel om Zweedse gehaktballetjes te eten met Elisabeth en Andrew! XD
Vrijdag kwamen Katie en Kim naar de musical en bleven ze slapen.
Zaterdag was er weer een hangout. We gingen bowlen en pizza eten, super gezellig!! Hou echt van die groep!
Zondag mocht ik voor het eerst helpen met de kleine kinderen in de kerk, super leuke ervaring! Daarna haalde we Maher op, die kwam naar de musical!! :) En in de avond met kim uiteten en daarna naar de film!
Dat was het even voor nu, zal proberen snel de rest te schrijven.
Veel liefs, knuffels en kusjes,
Nianne

  • 10 Juni 2013 - 15:32

    Klaudija:

    Hee lieve Nianne!

    Wat leuk dat jullie gingen sjoelen! Dat heb ik echt al heel lang niet meer gedaan en boterkoek is ook al superlekker. Waarom hebben je vrienden van school geen tijd voor zulke dingen? Hebben ze een heel druk rooster?
    Ahhh zoooo lief hoe Sam je heeft gevraagd als prom date!!!!
    Is karaoke daar leuker dan wat we bij jou op zolder altijd deden? Zo ja, dan wil ik het wel een keer proberen haha.

    Haha wow dat ze daar een heel issue van maken zeg, drunk driving..., op zich wel goed ;)
    Hahahaha dat klinkt echt als een heel awkward promfeest...
    How can they even call it a party if there is no food and drinks?
    Dirty dancing zoals in de film? :P Misschien moet je het maar een keer filmen! ;)

    Wow een field trip to Ikea? That sounds so cool!! Voor welk vak was dat dan? Smaakten de gehakballetjes daar hetzelfde als hier?

    Veel plezier nog de laatste dagen!!!

    Liefs xxx

  • 24 Juni 2013 - 12:13

    Tante Agaath:

    Dag Nianne
    Het is alweer bijna zover dat je terugvliegt naarons kikkerlandje. Bedankt voor al je blogs .Zo konden wij een beetje het americaanse schoolleven volgen.
    We wensen je een goede terugreis.Ik hoop nog op een laatste verslag.
    Welkom thuis en wie weet tot ziens.
    Hartelijke groet, Agaath en Siem.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Milton

Nianne

Ik ben Nianne, ik ben 17 jaar en zal het jaar na het behalen van mijn diploma in Amerika doorbrengen en daar naar de fife High School gaan. Ik zal proberen deze blog dat jaar zo goed mogelijk bij te houden en alle spannende, leuke, gezellige en ook mindere dingen met jullie te delen! Liefs Nianne

Actief sinds 27 Maart 2012
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 32596

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 01 Juni 2019

Master in Noorwegen

18 Augustus 2012 - 30 November -0001

High School jaar

Landen bezocht: