Kerst - Reisverslag uit Milton, Verenigde Staten van Nianne Haas - WaarBenJij.nu Kerst - Reisverslag uit Milton, Verenigde Staten van Nianne Haas - WaarBenJij.nu

Kerst

Blijf op de hoogte en volg Nianne

25 December 2012 | Verenigde Staten, Milton

Ik wil iedereen hele fijne kerstdagen wensen! Ik zal snel een compleet verslag van mijn Amerikaanse kerstervaringen posten maar tot die tijd, laat mij hier weten hoe die van jou was!
Ik hoop dat iedereen de mooiste kerstdagen ooit mag hebben!

Heel veel liefs, Nianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Milton

Nianne

Ik ben Nianne, ik ben 17 jaar en zal het jaar na het behalen van mijn diploma in Amerika doorbrengen en daar naar de fife High School gaan. Ik zal proberen deze blog dat jaar zo goed mogelijk bij te houden en alle spannende, leuke, gezellige en ook mindere dingen met jullie te delen! Liefs Nianne

Actief sinds 27 Maart 2012
Verslag gelezen: 403
Totaal aantal bezoekers 32596

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 01 Juni 2019

Master in Noorwegen

18 Augustus 2012 - 30 November -0001

High School jaar

Landen bezocht: