Alweer DECEMBER!! part 1 - Reisverslag uit Milton, Verenigde Staten van Nianne Haas - WaarBenJij.nu Alweer DECEMBER!! part 1 - Reisverslag uit Milton, Verenigde Staten van Nianne Haas - WaarBenJij.nu

Alweer DECEMBER!! part 1

Blijf op de hoogte en volg Nianne

05 December 2012 | Verenigde Staten, Milton

Heeey lieve iedereen!!
Wat onwijs leuk om alle leuke reacties te lezen iedere keer en dat mijn blog al bijna 2000 keer bekeken is!!
Ik kreeg veel verzoeken om snel weer een nieuw blogje te schrijven.. dus hier ga ik weer. Ik probeer het steeds uit te stellen omdat het altijd zo veel werk is om te bedenken wat ik gedaan heb! Het is zo veel en ik hou het nergens bij.. Niet al te slim, en ik weet ook dat als ik sneller een nieuwe blog zou schrijven dat ik niet zo veel hoef te onthouden.. maargoed dat doe ik niet dus hier ga ik weer! Met mijn facebook open om hier op te kunnen zien wat ik heb gedaan en mijn mobiel met oude smsjes in de hoop dat ik daar nog wat wijzer van word!
(ik zou eigenlijk als een goed meisje een dagboek moeten bijhouden..)

Begin november ging ik een dag weg met Jeff (mijn hostbroer) we gingen eerst uiteten in een soort jungle restaurant, daarna gingen we naar Family fun Centre, dit is een plek waar je allemaal videogames kan spelen enzo, super leuk!! En ik won de meeste XD
Daarna gingen we door naar Seattle, eerst gingen we naar de kauwgomwall. Dit is aan de buitenkant van een cafe (bedank dat streepje op de e zelf want ik kan het niet vinden op het toetsenbord... ) Duizende mensen hebben hier hun kauwgom op geplakt en ik mag me nu tot een van hen benoemen. Met Jeff hebben we de nederlandse vlag van Kaugom gemaakt! Het was echt nog best wel goed gelukt! Hierna gingen we naar de Starbucks en daarna naar een comedieshow (in het cafe van de kauwgomwall) Het was een improvisatie show dus het publiek mocht allemaal dingen roepen. Voor mij zaten alleen een paar hele dronken studenten, dus dat was wat minder..

Die dag daarna was de hangout! Met de bus gingen we er als gewoonlijk weer heen dus dat was erg gezellig! Eenmaal daar was er weer lekker voor ons gekookt en waren er allemaal leuke mensen waarmee ik kaartspelletjes gespeeld heb, tafelvoetbal en natuurlijk veel gepraat! Het is zo leuk dat je daar elke keer weer tegen andere mensen aan loopt!

Tijdens de week is er niet zo veel gebeurd. Waarschijnlijk veel met Adriana afgesproken om film, glee of Gossip Girl te kijken (of SHOPPEN!!) en met Jeff Bones gekeken en verder een beetje op de bank gehangen. School is vermoeiend.. veel vakken zijn zo saai of simpel dat ik elke keer bijna in slaap val.. Maargoed het volgende weekend komt er weer aan!

Vrijdag ging ik met Dimarya (een vriendin van school) naar Deaf Coffee house. Het was nogal intimiderend deze keer omdat we echt niet moeten praten. En nou gaat het wel al beter met mijn gebaren taal, het gaat nog niet zo goed dat ik er volledig in kan praten!! Maar het was verder heel gezellig!!

Zaterdag ben ik met Vincent naar de Tacoma Mall gegaan, er waren nog twee vriendinnen van hem, dus nog meer nieuwe mensen ontmoet, ze waren heel aardig! We hebben de hele dag een beetje in het winkelcentrum rondgehangen. Zaterdag avond weet ik niet meer, ik denk dat ik gewoon thuisgebleven ben..

Zondag ging ik naar Seattle met Kim (Duitsland) Maria (Spanje) Daria (Frankrijk) en Sophia (Denemarken)!! Het was zo super! We hebben rondgelopen door de stad, kerst inkopen gedaan, gezellig geten! Het was zo leuk, het zijn echt schatjes! We kwamen ook langs een Duitste/Nederlandse winkel! De vrouw daar sprak nederlands (maar ze spraken vooral Duits) Dus Kim en ik hebben daar een heel tijd staan praten en allemaal dingen gekocht ;)

Dat was het even voor vandaag ik zal morgen verder gaan, maar ik wil nu tv gaan kijken :P hahaa sorry.. morgen deel twee.

Heeeeeel erg veel dikke knuffels en kussen
Nianne

  • 05 December 2012 - 09:54

    Oma:

    Lieve Nianne,
    Je hebt het toch wel razend druk, je vliegt van het een naar het ander maar al met en al geniet je wel, en dat is het belangrijkste! Ik hoop dat de decembermaand ook veel leuks voor je in petto heeft.heel veel lieve groetjes xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Milton

Nianne

Ik ben Nianne, ik ben 17 jaar en zal het jaar na het behalen van mijn diploma in Amerika doorbrengen en daar naar de fife High School gaan. Ik zal proberen deze blog dat jaar zo goed mogelijk bij te houden en alle spannende, leuke, gezellige en ook mindere dingen met jullie te delen! Liefs Nianne

Actief sinds 27 Maart 2012
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 32597

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 01 Juni 2019

Master in Noorwegen

18 Augustus 2012 - 30 November -0001

High School jaar

Landen bezocht: