druk, druk, druk - Reisverslag uit Milton, Verenigde Staten van Nianne Haas - WaarBenJij.nu druk, druk, druk - Reisverslag uit Milton, Verenigde Staten van Nianne Haas - WaarBenJij.nu

druk, druk, druk

Blijf op de hoogte en volg Nianne

03 November 2012 | Verenigde Staten, Milton

Heey lieve allemaal,
ik voel me echt schuldig dat ik al zo lang niks meer van mij heb laten horen!! Het is allemaal nogal druk hier, met leuke dingen voornamelijk, maar hierdoor schiet het schijven van een blog er soms een beetje bij in. Maar ik zal gaan proberen een korte samenvatting te maken van de afgelopen week. Ik zeg dat echt zo vaak en meestal wordt het dan toch nog een lang en vreemd verhaal, maar ik ga het echt proberen. Ik weet alleen niet meer waar ik gebleven was... naja ik begin wel bij Seattle wanr dat heb ik sowieso nog niet gehad :

Nou ik ben dus naar Seattle geweest! Ik ging met mijn exchange groep en het was de verjaardag van Maher. Die avond was Adriana blijven slapen, en we sliepen op de bank (slaap echt voor geen meter dus ik had echt pijn aan mijn rug de rest van de dag) Maar we stonden de volgende dag vroeg op om een cadeautje voor Maher te halen. We hadden ballonen gekocht, een kaart en strawberries!! <3 In Seattle hadden we eerst vrije tijd om naar de aller eerste Starbucks ooit te gaan en naar de market place. Het is echt een leuke stad! Daarna hadden we een ride in de duck. Dat is een auto die ook in het water gaat. Het was echt grappig de chauffeur was echt helemaal gek en ze draaide allemaal liedjes enzo! Het was echt heel leuk!

Oh vrijdag zijn we trouwens naar een grote kerstbeurs gegaan in de Tacoma dome, maar er waren vrijweinig kerstspullen :P

Wat ik zondag heb gedaan ben ik een beetje vergeten, maar het was vast ook een leuke dag

Die week daarna heb ik met Adriana Gossip Girl en Glee gekeken en hebben we gewinkeld. Ik had ook art club en natuurlijk youth church. En zondag kwam Katrina's man voor Kenzie's eerste verjaardag! En op haar eerste verjaardag liep ze voor het eerst, gewoon uit het niets begreep ze ineens hoe ze moest lopen, het was heel schattig en iedereen was zo blij! die avond was ook de Halloween avond bij de kerk van Kim. Katrina, Kurt en Kenzie waren allemaal in ladybug kostuums, Kim had een heksen cape en ik was gewoon een soort van oranje zwart geval. Het was erg leuk gedaan in de kerk, overal waren spelletjes en dan konden de kindjes snoepjes verdienen. Daarna zette ze mij af bij de andere kerk want er was een spelletjes avond. Veel mensen van school en de youth group waren er en er was eten en natuurlijk heel veel spelltjes! Het was heel leuk, gewoon gezellig en ontspannen!!

Zaterdag vierde we Kenzie's eerste verjaardag. Nadat ik wakker werd, het was zaterdag dus ik wilde eerste eindelijk eens een keer iets langer slapen, was iedereen al weg. dus toen heb ik skype aan gezet en heb ik cake-pops gemaakt terwijl ik heel lang met pappa en mamma heb zitten kletsen die gezellig een echte zaterdag avond hadden thuis! 10 minuten voordat de mensen kwamen had ik nog steeds mijn pyjama aan en ongekamde haren, dat was dus haasten. Haar verjaardag was erg gezellig!! Alles was roze en ze had leuke cadeautjes gekregen!!

In de avond was Mahers (uit Libanon) verjaardag! Het was een klein groepje met verder alleen Yoo Na en Anna. Er was zelfgemaakte pizza en we hebben dat met zijn familie gegaten en daarna hebben we de film 'white chicks' gekeken, te grappig XD En er was zelfgemaakte chocolade taart, het was zoooo lekker!!! We hadden echt een geweldig gezellige avond! Ik ben zo blij met zulke goede vrienden hier!!

De volgende dag gingen we naar de kerk van de buren.... het was geen succes.... Daarna gingen we met z'n alle en Adriana ontbijten in een heel gezellig plaatsje! Daarna bracht Kim ons naar Alessandro. Hij is ook uit Italië. Hij woont echt in zo'n mooi huis met hele aardige hostparents. We hebben Gossip Girl en Glee gekeken, ja alweer maar het is gewoon heel leuk! :) En daarna gingen we pasta maken, wat wil je anders met twee italiaanse mensen. Daarna aten we het met z'n alle op en gingen we airhockey spelen! Het was een super gezellige dag!!

Maandag ging ik met Adriana na school naar een haunted house. Het was echt dood eng!! Het enige dat mij op de been hield was de gedachte dat ze mij niet mochte aanraken!! Gelukkig liep ik niet voorop en ik had Adriana waarachter ik mij verschuilde XD Maar ik moet zeggen dat ze het heel goed gedaan hebbe, het was echt heel eng!!

Dinsdag was Kim's verjaardag (uit Duitslang) we gingen uit eten. Omdat Adriana en ik geen cadeautje voor haar hadden zijn we eerst nog wezen winkelen. Het was een super gezellige avond. We hebben nieuwe mensen ontmoet uit Frankrijk (dat accent is zo moeilijk te verstaan!!), Denemarken, Amerika (:P) en spanje. Het eten was goed, hamburgers natuurlijk ;)

Woensdag was het dan eindelijk HALLOWEEN!!! Op school waren veel mensen gekleed in oranje en zwart maar ook veel in kostuum!! Het was zo cool, veel leraren hadden muziek op of deelde candy uit, het was echt heel erg leuk!! Eenmaal thuis gekomen begon ik rustig aan met omkleden want om 5 uur gingen we naar de kerk waar weer iets was als de andere kerk, ook hier was het heel erg leuk gedaan! Daarna gingen we door naar mijn kerk, het zag er allemaal heel leuk uit en veel mensen die ik kende waren daar. Het was een gezellig avond maar lang niet zo leuk als het deel daar na:..... *trom geroffel*........ TRICK OR TREAT!! We gingen met Jordan en Austin, twee vrienden van school (en wij is natuurlijk Adriana en ik) We gingen bij allemaal huizen langs en sommige gaven ons zelfs meer als we vertelde dat we uit het buitenland kwamen (vaak vroegen ze het omdat we zo vrolijk waren) Daarna voegde we ons samen met andere vrienden van de kerk. Het was heel leuk, allemaal mensen hadden hun huis versierd en alle vrienden van de kerk waren in kostuums!! Het was echt geweldig!!

De volgende dag was ik wel heel moe, want school ging natuurlijk gewoon door. In de middag na school heb ik dus mijn rust genomen en ik heb er een hollandse middag van gemaakt. Ik heb Bride flight gekeken met thee en pepernoten!! Oh ik mis de pepernoten!! Die dingen zijn echt geweldig! Dus mensen in Nederland, koester ze met heel je hard, want je zult merken hoe erg je ze mist als je er elke dag maar een paar kan nemen omdat ze anders na één dag opzijn.
En in de avonde het ik een pumpkin uitgesneden met Katrina, ik weet het, het is een dag te laat maar het was nog steeds heel erg leuk om te doen, het is toch onderdeel van de amerikaanse ervaring!!

En vadaag het ik de eerste 3 uur van school overgeslagen omdat ik zo moe was. In een paar uur ga ik naar de kerk met een vriendin van school, naar deaf coffee house. Verder ga ik dit weekend paintballen ( :O ) misschien naar een horo movie ( O.O ) en naar een ander doven ding. Maar miscshien ga ik dat overslaan en naar Alessandro.

Okee... een samenvatting is weer mislukt.. maar nu zijn jullie in ieder geval weer op de hoogte. Ik ga niet meer zeggen dat ik ga proberen sneller te schijven want ik vergeet het elke keer. Wel wil ik nog even zeggen hoe super leuk ik het vind om te horen dat mensen dit lezen!! Zo voel meer dan vrij om een reagtie te plaatste hier onder ^^

Heeeel erg veel liefs,
dikke knuffels en kussen
en heel veel groetjes vanuit Amerika <3

  • 03 November 2012 - 18:30

    Oma:

    Lieve Nianne,
    Met veel plezier je blog weer gelezen ,je rolt wel van de ene festiviteit in de andere, enig hoor!
    Kom je ook nog aan slapen toe?
    heel veel liefs en groetjes xxxx

  • 03 November 2012 - 18:31

    Oma:

    Lieve Nianne,
    Met veel plezier je blog weer gelezen ,je rolt wel van de ene festiviteit in de andere, enig hoor!
    Kom je ook nog aan slapen toe?
    heel veel liefs en groetjes xxxx

  • 03 November 2012 - 18:43

    Dana:

    Hey moppie!
    Ben zo blij om elke keer weer te lezen dat je het daar zo naar je zin hebt!
    Wel balen dat het skypen er de laatste tijd flink bij inschiet! Moeten snel een Skype date plannen!
    Heel veel dikke knuffels en kussen! xxxxx Hou van jou!

  • 03 November 2012 - 19:53

    Klaudija:

    Hee lieve Nianne!
    Wat ben je een partypeopleperson daar zeg haha, hartstikke populair ;D
    Ik ben heel blij dat je daar zulke leuke vrienden hebt gevonden! Je hebt Halloween dus groots gevierd :D, ga je bij Sint Maarten ook mensen uitnodigen om te zingen voor snoep? ;D Ik heb gisteren ook een Halloweenfeest gehad en dat was ook heel vet. Er was zelfs een soort bunker waar allemaal housemuziek gedraaid werd en waar alles heel donker was en het is natuurlijk leuk om iedereen in gekke kostuums te zien.
    xxxx

  • 20 November 2012 - 19:14

    Jade:

    Hei,
    Wat super leuk om je ervaringen te lezen! Ik ga zelf als het goed is over 2 jaar ook naar Amerika! En ik vind het geweldig om dit allemaal te lezen! met welke organisatie ben je gegaan? Ik zie uit naar verdere verhalen ^^
    Groetjes, Jade

  • 04 December 2012 - 16:22

    Nianne De Haas:

    sorry voor het late reageren!!!
    @ Klaudija: hahaha nee Sint maarten was alleen in mijn hoofd en via Skype!

    @Jade: wat leuk dat je gereageerd hebt! Ik zelf ben met STS gegaan, aangezien dit de enige was waarmee ik na het vwo nog naar Amerika kon. Als je meer vragen hebt kun je ze altijd stellen. En ik zal proberen snel een volgende blog te schrijven. ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Milton

Nianne

Ik ben Nianne, ik ben 17 jaar en zal het jaar na het behalen van mijn diploma in Amerika doorbrengen en daar naar de fife High School gaan. Ik zal proberen deze blog dat jaar zo goed mogelijk bij te houden en alle spannende, leuke, gezellige en ook mindere dingen met jullie te delen! Liefs Nianne

Actief sinds 27 Maart 2012
Verslag gelezen: 513
Totaal aantal bezoekers 32596

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 01 Juni 2019

Master in Noorwegen

18 Augustus 2012 - 30 November -0001

High School jaar

Landen bezocht: