Bijeenkomst - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Nianne Haas - WaarBenJij.nu Bijeenkomst - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Nianne Haas - WaarBenJij.nu

Bijeenkomst

Door: niannedehaas

Blijf op de hoogte en volg Nianne

24 Juni 2012 | Nederland, Hoofddorp

Gister was er een bijeenkomst van STS. Ongeveer 55 van de 70 mensen blijken hun high school jaar in de vs te gaan doen, de overige 15 in de andere landen van de wereld!! Van die 55 zijn er pas/al 35 geplaatst, ik heb dus behoorlijk geluk dat ik het al zo lang weet!
Ik heb een paar dagen geleden ook mijn vluchtnummers en vertrekdatum door gekregen. 18 augustus wordt de dag dat ik Nederland voor 10 maanden ga verlaten. Om half 11 vlieg ik vanaf schiphol naar de UK. Daar komen alle studenten van STS (dus ook vanuit andere landen) die naar de U.S.A. gaan bij elkaar. Na een uur wachten daar vlieg ik door naar Chicago, een vlucht van ongeveer 7 uur volgens mij. Op de luchthaven van Chicago moet ik vervolgens 4 uur wachten waarna ik door vlieg naar Seattle, weer een vlucht van 4 uur. Met tijden die je er van te voren moet zijn, de uitchecktijd in Seattle ben ik in totaal zo'n 22 uur onderweg, een behoorlijk lange reis dus!
Nu alles steeds meer vast staat wordt het wel echt spannend, maar na alle verhalen gehoord te hebben op de bijeenkomst heb ik er ook alleen nog maar meer zin in!