Gastfamilie - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Nianne Haas - WaarBenJij.nu Gastfamilie - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Nianne Haas - WaarBenJij.nu

Gastfamilie

Door: niannedehaas

Blijf op de hoogte en volg Nianne

27 Maart 2012 | Nederland, Hoofddorp

Heey Allemaal,
hierbij mij eerste blogje.
Ik heb gister te horen gekregen waar ik mijn volgende jaar in Amerika zal gaan doorbrengen. Het wordt Milton, een dorp in de staat Washington. Niet ver weg van de staat Seattle en maar 2 uur rijden van de oceaan en de Canadese grens!!
Ik zal gaan wonen bij Jurren en Kim Bouman. Jurren is een Nederlander en is in 2009 naar Amerika verhuisd. Ook Kim verstaat Nederlands maar ze spreekt het niet helemaal. Ze hebben kinderen maar die zijn allemaal het huis al uit. Jurren werkt niet meer en Kim geeft les in gebarentaal!
Waar ik precies kom te wonen is nog niet bekend. Ze willen namelijk nog verhuizen voordat ik daar kom.
Verder ga ik naar Fife High School, als ik op de buitenkant af ga, een typisch Amerikaanse High school inclusief grote sportvelden.De schoolkleuren zijn goud en blauw! Ik ben benieuwd!
Oh verder mijn gastouders houden van reizen, vrijwilligers werk doen en sight seeing. En ze hebben een dalmatiër! Super schattig!
Ik heb er heel veel zin in al moet ik zeggen dat ik het ook best wel spannend vind allemaal! 10 maanden is best wel lang, ik ga thuis wel echt verschrikkelijk missen hoor!
Maar het wordt waarschijnlijk een super ervaring die ik nooit meer ga vergeten!
liefs Nianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoofddorp

Nianne

Ik ben Nianne, ik ben 17 jaar en zal het jaar na het behalen van mijn diploma in Amerika doorbrengen en daar naar de fife High School gaan. Ik zal proberen deze blog dat jaar zo goed mogelijk bij te houden en alle spannende, leuke, gezellige en ook mindere dingen met jullie te delen! Liefs Nianne

Actief sinds 27 Maart 2012
Verslag gelezen: 464
Totaal aantal bezoekers 32608

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2017 - 01 Juni 2019

Master in Noorwegen

18 Augustus 2012 - 30 November -0001

High School jaar

Landen bezocht: